مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی برای ارائه خدمات به زوج های نابارور است.



ایسنا/ لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با کارکردها و وظایف گسترده باید بیش از پیش به جامعه عرضه شود.

دکتر فاطمه مقصودی در بازدید از جهاددانشگاهی لرستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) گفت: جهاد دانشگاهی لرستان با تمام تلاش و توان مظلوم است و آن طور که هست ارائه نشده است. سزاوار.

وی با بیان اینکه درمان ناباروری، کاشت گیاهان دارویی، ایجاد فرصت های شغلی و حرفه آموزی تنها بخشی از خدمات جهاد دانشگاهی است، افزود: معرفی خدمات بهتر و بیشتر جهاد دانشگاهی می تواند خدمات بیشتری را برای مردم در همه زمینه ها ایجاد کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد نیز از بسیاری از خدمات جهاد دانشگاهی محروم است و با تلاش هایی که برای ارائه این خدمات در شهرستان انجام شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم خدماتی را ایجاد کنیم. زمینه همکاری بین ادارات ایجاد مرکز درمان ناباروری در شهرستان بروجرد برای جلوگیری از صرف هزینه اضافی برای درمان شهروندان.

مقصودی با اشاره به وجود 3.5 میلیون زوج نابارور در کشور، تصریح کرد: وجود مرکز جهاد درمان ناباروری دانشگاه لرستان نقطه قوتی در استان برای ارائه خدمات به زوج های نابارور است که با تعرفه دولتی خدمات خود را ارائه می کند. .

وی افزود: جهاد دانشگاهی می تواند با انجام تحقیقات در جهت شناخت نقاط قوت و ضعف استان به سیاست های دولت کمک کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکل نازایی در شهرستان بروجر خاطرنشان کرد: ایجاد مرکز درمان ناباروری در دانشگاه لرستان بروجرد ضروری است و برای این امر ضروری است. باید مرکز درمان ناباروری ایجاد شود. محیط خوب در شهر.

مقصودی گفت: رسانه ها بازویی قوی برای آموزش مردم در جهت بیان خدمات جهاد دانشگاهی در لرستان بوده و خواهند ماند.

وی ابراز امیدواری کرد در بازدید بعدی شاهد موفقیت های بیشتر در این مجموعه علمی و جهادی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید