9 دی نماد حاکمیت و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب است



به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، نادر عمیدزاده روز سه شنبه در نشست بزرگداشت حماسه نهم دی و دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: نهم دی روز بصیرت، نمادی از نظام اسلامی و نقطه عطفی در عراق تاریخ جمهوری اسلامی ایران را باید گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه نزاع سال 88 نتیجه ماه ها عزم پیچیده دشمنان بود، افزود: حضور با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری درس عبرتی برای خواب ماندگان بود. ”

از سوی دیگر عمیدزاده به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فراملی بود، نماد وحدت شد و در بین آزادی خواهان جهان محبوب شد.
وی افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی به دلیل اقداماتش در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و جبهه مقاومت لبنان به پرچمدار رزمندگان جهان اسلام معروف است.
سرپرست استانداری خصوصی خرمشهر با اشاره به خدمات شهید سلیمانی در سیل سال 1377 در استان خوزستان، افزود: حضور وی در مناطق سیل زده خوزستان روحیه امید را در بین مردم و مسئولان تقویت کرد.

عمیدزاده بر همکاری و مشارکت شرکت های بزرگ مستقر در شهرستان خرمشهر در انجام مسئولیت های اجتماعی خود تاکید کرد و افزود: شرکت های بزرگی همچون نفت، گاز، فولاد، بنادر و دریانوردی اروندان باید به مسئولیت اجتماعی خود در این منطقه عمل کنند.

فرمانده ناحیه بسیج خرمشهر در این نشست گفت: خدمت رسانی به شهروندان در مناطق کم برخوردار از اهداف بسیج خرمشهر است.

محمد لعیمی به اعزام 30 پزشک به خرمشهر اشاره کرد و گفت: این گروه پزشکی در ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار روستایی خرمشهر مستقر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید