خبرگزاری مهر: دیدار استقلال در جام حذفی رای نهایی است/ تعویق AFC Cup | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

مدیرعامل باشگاه بکان درباره تقابل تیم فوتبال وابسته به این باشگاه با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: مسابقات حذفی حساس و مسابقات لیگ مهم است. بازی های حساس فقط یک بار انجام می شود، اما در لیگ شانس گرفتن غرامت وجود دارد. ما به این مسابقه به عنوان یک فینال نگاه می کنیم. امیدواریم عملکرد ضعیفی که در لیگ مقابل استقلال داشتیم را جبران کنیم.

محمدی در خصوص آخرین پرونده شکایت سایپا از باشگاه بیکان در دادگاه عالی ورزش توضیح داد: از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه CAS حضور پیدا کردیم. اخیراً ایمیلی به باشگاه ما ارسال شده مبنی بر اینکه تصمیم گیری در این مورد به تعویق افتاده است. صورتحساب ها را ارائه کردیم.

مدیرعامل باشگاه بیکان در پاسخ به این سوال که چرا این باشگاه در سال جاری هیچ اقدامی برای اخذ مجوز حرفه ای انجام نداده است؟ وی در حالی که با حذف استقلال و پرسپولیس فرصت آسیایی شدن را پیدا کرد، گفت: انصافاً پارسال این کار را انجام دادیم اما لیست آنقدر طولانی بود که نتوانستیم ارائه کنیم. بنابراین سعی کردیم به این موضوع در زمینه تامین زیرساخت ها نپردازیم. خیلی قوی وارد این فصل می شویم و امیدوارم مجوز بگیریم.

محمدی همچنین با آرزوی موفقیت برای بانوان در حضور در جام ملت های آسیا گفت: امیدوارم این تیم در جام ملت ها موفقیت های بهتری کسب کند. همچنین باشگاه پکان در سه رشته ورزشی بانوان به رقابت می پردازد. امیدوارم تیم های بانوان ما هر سال رشد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید