جعبه شیرینی

داشتن جعبه شیرینی زیبا و با کیفیت می‌تواند نظر مشتری را به خود جلب کند و شانس فروش شما را افزایش دهد. زیرا اولین چیزی که مشتری با آن رو به رو می‌شود، طرح روی جعبه است. پس بهتر است با انتخاب جعبه شیرینی باکیفیت و مناسب به برندینگ خود کمک کنید.

جعبه شیرینی

جعبه شیرینی از کجا بخرم؟
جعبه شیرینی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و برای چاپ روی آن از فناوری مناسبی استفاده شود. زیرا شیرینی محصولی چرب و مرطوب است و اگر در شرایط نامناسبی قرار بگیرد، می‌تواند کیفیت خود را به سرعت از دست بدهد. مجموعه ملک مقوا با استفاده از ماشین آلات مناسب و نیروی کار متعهد و دلسوز، جعبه‌هایی بسیار مستحکم، استاندارد، باکیفیت و بهداشتی برای بسته‌بندی کیک و شیرینی تولید می‌کند.

مراحل تولید جعبه شیرینی
اعلام نیاز مشتری
طراحی سایز قالب
شروع طراحی برای روی درب جعبه(معمولا به صورت چهار رنگ)
ارسال طرح برای لیتوگرافی
ساخت زینک
انتقال زینک به چاپخانه و شروع چاپ
برش و دایکات
شیرینگ و ارسال برای مشتری
خرید جعبه شیرینی
هنگام خرید جعبه کیک و شیرینی باید به نکات مهمی توجه کرد، درغیر این صورت سلامت و کیفیت شیرینی‌های شما به خطر می‌افتد و امکان دارد مشتریان خود را از دست بدهید. این نکات عبارتند از:

استحکام و کیفیت
سازگاری با محیط زیست
طراحی جذاب و به‌روز (در تولیدات اختصاصی)
مقاوم در برابر رطوبت و ورود حشرات
اندازه‌ی متناسب (از ورود هوا جلوگیری و به شیرینی فشار وارد نکند)
روکش مقوای بهداشتی و استاندارد
زیره‌ی جعبه شیرینی تشکیل شده از مواد اولیه مناسب در فرایند بهداشتی
عاری بودن از بوی نامناسب
برای خرید با رعایت همه‌ی نکات بالا می توانید به وبسایت ملک مقوا مراجعه کنید و جعبه شیرینی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. درصورت داشتن هرگونه سوال در زمینه خرید اینترنتی می‌توانید از کارشناسان ملک مقوا به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

جعبه شیرینی خانگی
امروزه با گسترش فضای مجازی، کسب و کار‌های کوچک خانگی زیادی به وجود آمده‌اند. یکی از این کسب و کارها، پخت و پز انواع کیک و شیرینی خانگی است. همانطور که جعبه شیرینی در قنادی‌های صنعتی و صنفی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در قنادی‌های خانگی هم ارزش بالایی دارند. از طرف دیگر اعتماد سازی در کسب‌وکار‌های خانگی مهم است، به همین دلیل باید از محصولی استفاده کنید‌که رضایت مشتری را جلب کند.

شرکت ملک مقوا با در نظر گرفتن نیاز قنادان خانگی، فروش جعبه شیرینی را به دو صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار داده است. نکات مهم جهت خرید عمده‌ی جعبه شیرینی در ادامه توضیح داده شده است.

برای خرید به صورت جزئی شما می‌توانید جعبه شیرینی مورد نظر خود را در بسته‌های ۵کیلوگرمی از طریق سایت سفارش دهید. قبل خرید اینترنتی از سایت می‌توانید ویدئوی آموزش ثبت سفارش را مشاهده کنید: ویدئو آموزش خرید اینترنتی از سایت ملک مقوا

قیمت جعبه شیرینی
قیمت جعبه‌های شیرینی متناسب با جنس مقوا، سایز جعبه، تعداد تیراژ، نوع چاپ و رنگ تغییر می‌کند. شما عزیزان می‌توانید با در نظر گرفتن همه‌ی موارد ذکرشده و متناسب با بودجه و نوع محصول جعبه‌ی مناسب شیرینی‌های خود را از بین محصولات بالا انتخاب و به صورت اینترنتی سفارش دهید. قیمت هر جعبه در زیر آن نوشته شده است. همه‌ی جعبه شیرینی‌های تولید شده توسط شرکت ملک مقوا به صورت ۵‌کیلوگرم به فروش می رسد.

فروش عمده‌ی جعبه شیرینی
خرید جعبه به صورت عمده بصرفه تر از خرید آن در حجم کم است. در نظر داشته باشید که در ملک مقوا فقط خرید با حجم کم از طریق سایت انجام می‌گیرد و برای خرید محصولات به صورت عمده باید با کارشناسان در واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید و سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

همچنین برای خرید عمده‌ی جعبه شیرینی (بالای ۵۰۰ کیلوگرم) می‌توانید سفارش چاپ اختصاصی و یا طلاکوب بدهید. اگر در زمینه‌ی چاپ اختصاصی و طلاکوب سوالی داشتید می‌توانید با واحد طراحی ملک مقوا در میان بگذارید.

طراحی جعبه شیرینی
چاپ طرح برروی جعبه شیرینی تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد و می‌تواند به طور چشم گیری درصد فروش را افزایش دهد. طراحی جعبه شیرینی باید زیبا و دارای رنگ‌بندی مناسب باشد. معمولاً برای چاپ طرح‌ها برروی جعبه‌های قنادی از فناوری چاپ افست استفاده می‌شود، زیرا در این فناوری علاوه بر این که رنگ‌ها ماندگاری بالایی دارند، جذاب تر نیز به نظر می‌رسند. در نمونه‌های آماده‌ی جعبه شیرینی ملک مقوا هم، از فناوری افست برای چاپ جعبه‌ها استفاده شده است.

برای چاپ بر روی جعبه‌ها نکات زیادی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از طرح‌ چاپی خاص و مناسب
دارای رنگ‌بندی جذاب و با کیفیت
چاپ اختصاصی برای انواع سایز جعبه شیرینی
به طور کلی چاپ جعبه کیک و شیرینی تنوع بالایی دارد و عواملی مانند قیمت مقوا، تیغ زنی و دستمزد تعیین کننده‌ی قیمت این نوع جعبه‌ها هستند و زیره‌ی جعبه‌های قنادی هم به صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

کارتون یا جعبه؟
عده‌ای با اشتباه ازین محصول با نام کارتن نام می برند. این یک اشتباه مصطلح است زیرا جنس کارتون بهداشتی نیست اما جعبه شیرینی باید از مقوای بهداشتی تهیه شود.

انواع جعبه‌ شیرینی
نیم کیلویی در سایز ۱۵۲۰ سانتی‌متر سه ربع کیلویی یا ۷۵۰ گرمی در سایز ۱۸۲۳ سانتی‌متر
یک کیلویی در سایزهای ۲۷۲۲ و ۲۳۲۳ سانتی‌متر
یک و نیم کیلویی در سایز ۳۳۲۳ سانتی‌متر دوکیلویی در سایز ۲۷۳۷ سانتی‌متر

دیدگاهتان را بنویسید