خرید کمپرسور روتاری

کمپرسور روتاری یک گونه کمپرسور هوا یا این که گاز هست که به جهت ارتقاء فشار و حجم هوا یا این که گازهای فشرده به کارگیری می‌شود. همین گونه کمپرسورها به جهت اشکال گوناگون کاربردها به کارگیری می‌شوند، از گزاره در ادامه صنعت های نفت و گاز، پتروشیمی، فولادسازی، صنعت های ایجاد برق، صنعت های خودروسازی، ساختمان‌سازی و صنعت های ایجاد غذا.

 

کمپرسور روتاری از دو گونه کلیدی ایجاد می‌شوند:

 

۱. کمپرسورهای پیستونی (Reciprocating Compressors): این گونه کمپرسورها از شیوه حرکت پیستون‌ها و سیلندرها، هوا یا این که گاز را می‌فشارند و حجم آن ها را اندک می‌کنند.

 

۲. کمپرسورهای روتاری (Rotary Compressors): این گونه کمپرسورها از شیوه حرکت دو یا این که چندی از اجزای داخلی خود، هوا یا این که گاز را می‌فشارند و فشار آن ها را ارتقاء می‌دهند. همین کمپرسورها به دو شکل اسکرو و وان تایپ ایجاد می‌شوند:

 

کمپرسورهای اسکرو (Rotary Screw Compressors): در همین گونه کمپرسورها، دو اسکرو (مسمار) مخروطی با یکدیگر مخلوط شده‌اند و از شیوه حرکت آنها، هوا یا این که گاز فشرده می‌شود.

 

کمپرسورهای وان تایپ (Vane Compressors): این گونه کمپرسورها مهم پره‌های متحرکی میباشند که به دیواره داخلی کمپرسور متصل شده‌اند. زمان چرخش کمپرسور، پره‌ها فشار هوا یا این که گاز را ارتقاء دیتا و حجم آن ها را اندک می‌کنند.

 

کمپرسورهای روتاری به تیتر یکی از از گزینه‌های پرکاربرد در ادامه صنعت به‌خصوص به جهت استفاده‌های صنعتی و تجاری گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند. آن ها به برهان عملکرد بالا، صدا و لرزش کاهش نسبت به کمپرسورهای پیستونی، و نیاز کاهش به نگهداری، جزء انتخاب‌های دوستداشتنی در ادامه همین صنعت های هستند.

دیدگاهتان را بنویسید